awakenmind.blogg.se

2018-07-20
01:36:00

Hämnden är upp till Gud.

 
 
Hade inte tänkt göra något inlägg idag men det här är på allvar, jag riskerar mitt liv åt sanningen. 
Det finns inget annat alternativ än och fortsätta, fortsätta sprida sanningen.
Alla borde kolla den här intervjun The Therapist - Prodigy.
Men för er som inte har tiden, har jag skrivit ner en del av vad han säger.

”Freedomsfighter, just people thats going to put the truth out here for the the world. The FBI, the CIA, have this cover-operations, they stop em, they kill em,  assassinat or they assassinat their character.”

Jag är endast på ytan och fiskar, drar upp en abborre eller  två. Det finns större fiskar att visa er, men det handlar om liv och död. Gör dagligen utvärderingar vad jag ska skriva om och inte skriva om, vill inte gå samma öde som Medborgarjournalisten Bechir Rabani. Men är det vad som krävs av sanningen, tro mig jag är förberedd på konsekvenserna. ”Inte rädd för döden, men jag är fuckin rädd för livet”, en sak ska ni som kartlägger och övervakar mig ha klart för er, jag kämpar in i det sista, tills jag ligger i kistan. Dagen jag dör tar Gud över hämnden, och tro mig hämnden är ljuv. Ni är demoner som kastar  bensin på elden, vad gör elden? Exploderar av 20 meter höga lågor, det är exakt så jag känner när ni läser av min elektroniska utrusning, hackar min router, hackar min blogg, förstår ni vad jag menar? Har bevis att detta är sanningen, och alla som följer mig på instagram har sett en del av bevisen. Människor varnar mig ”det är farligt”, ”gå inte ensam på industriområden eller ödelagda vägar”, Men fuck that, jag lever mitt liv som varje dag vore den sista, jag har beskydd ingen av er kommer förstå.

Hur jag än dör, så kommer inte min död vara naturligt orsakad. Det är en sak som är säkert, en annan sak som är säkert är att det ligger sanning i det jag skriver, det är en sak som är säker.

REST IN PEACE PRODIGY!

REST IN PEACE BECHIR RABANI

—————————————————-

 
   
 
———————————————————
 
 
 
The [Vril] are very real and live DEEP underground… They are “parasitic” lizards. and have a unique biological property of their bodies that allows them to stick a brain proboscis into another animal's eye [Vril probosis entry symbolized in ancient Egypt as the Eye of Horus], preferably a human's, and bodysnatch them, making them a human host. They mimic human behavior and are already all over the place
 
—————————————————
 
Awakenmind tackar för din tid 🙏Imorgon kommer en uppdatering hur du gör en detox för hjärnan och vilka örter och kosttillskott som är läkande i natur! 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: