awakenmind.blogg.se

2019-05-09
13:31:00

Tankar!

Vad gör vi i en tid av för mycket information? Vad gör vi i en tid av för mycket desinformation? Vad gör vi i en tid när maskin samhället håller på att ta över? Vad gör vi i en tid när google sitter inne med alla svaren? Tror ni att vi utvecklas snabbare eller tror ni att vi utvecklas saktare av just dessa påstående ovan? Jag tänker själv en del på dem här frågorna och jag tänkte ge min synvinkel på det hela. 

Jag har personligen processat otroligt mycket information de senaste åren men jag skulle våga påstå att inte ens hälften har varit till någon egentligen nytta. Vi har ett otroligt flöde av information men i den här informationen så döljer sig väldigt mycket desinformation och frågan är hur vi ska kunna urskilja vad som är sant och vad som är falskt? Det finns betalda, statliga drivna desinformations avdelningar där utbildade människor dagarna i långa sprider sannigsenlig information blandad med desinformation aka lögner. Först lockar dem in oss med en del av sanningen, något som låter logiskt för våran hjärna att greppa, och därefter så sköljer dem våra hjärnan med sin desinformation. 
 
Vad gör vi i en tid av för mycket information? Vad gör vi i en tid av för mycket desinformation? Jag har ett tydligt och enkelt svar - du sitter inne med alla svaren själv. Vi frågar alltid alla andra vad vi ska göra, vi frågar alltid alla andra vad dem tycker, istället för att gå till källan så går vi till google. Vet ni vilka som är källan till all information, kunskap och visdom som finns här i den fysiska världen? den andliga världen. 

Du är en andliga varelse i en mänsklig kropp, så nästa gång du undrar om något stämmer eller inte, fråga dig själv och se vad din kropp säger dig, för din kropp är ett instrument, din kropp är ett tempel och av egen erfarenhet behöver vi inte lyssna på någon annan förutom oss själva. Vi säger att du läser ett långt reportage, en låg artikel, en lång konspirationsteori och efter du har läst den så borde du ställa dig själv den här frågan? Resonerar det här med min egen sanning? Resonerar det här med min egen ande? med min egen själ? Kom ihåg att vi är ande, kom ihåg att själen är andens energi. 
 
Det kan vara svårt att läsa kroppens egna signaler om man har under en längre tid letat efter svaren i det yttre, istället för att leta efter svaren i det inre. Jag har själv utvecklat min kroppskännedom och jag kan känna på mil avstånd om något är påväg att hända mig. Något jag även har lärt mig att utveckla eller som kom automatiskt när jag fick kännedom om min egen kropp och dess signaler är att min vänstra hand är min Ja sida och min högra hand är min Nej sida. Om jag tänker på något som jag borde göra, till exempel göra ett fotbad i Rosmarin och min vänstra hand rycker till då vet jag att det är något jag borde göra! Det är min egen ande/själ som  direkt kommunicerar igenom min kropp. 

Det finns fler enkla sätt att fråga sig själv om något stämmer eller inte, och jag avråder att alltid fatta alla sina beslut genom hjärnan, för hjärnan är uppbyggd på ett sådant sätt att den försöker skydda oss, även fast det inte finns något den behöver skydda oss emot. Vi borde i en längre utsträckning känna efter i hjärtat, för hjärtat vet bättre än vad hjärnan vet. Vi säger att du har läst om någon Gud eller Gudinna som verkligen får dig att må bra, som verkligen får dig att vibrera högre (enbart av att du mår bra är en indikation på att detta resonerar med din själ) men om du vill ha ännu en bekräftelse så kan du lägga dina händer på ditt hjärta med vänster hand först och höger hand över, säg högt "Resonerar moder Gudinna med min anade?" 
Hur känns det? Strålar ditt hjärna ut energi i hela bröst korgen? Fylls hela du av kärlek? Det är en bekräftelse på frågan resonerar med hjärtats råd. 


Vad gör vi i en tid när maskin samhället aka robot samhället håller på att växa fram? Vad gör vi i en tid när vi frågar google om alla svar? Det är några väldigt djupa och bra frågor, jag ser själv hur det här systemet, den här världen kommer att delas på mitten. En sida kommer gå rätt in i 5G och bosätta sig i dem smarta städerna och den andra sidan kommer gå tillbaka till hur man levde i begynnelsen och tidigare stadium av den mänskliga tidsepoken vi just nu är i. Jag är emot trådlös teknik, jag är emot 5G, jag är emot att barn sedan tidig ålder får tillgång till avancerad strålningsteknik som mobiler och surfplattor. Jag ser inget gott med att 1-5 åringar ska lära sig att använda appar när dem egentligen borde leka i leran och bli ett med världens bakterieflora. Några av dem största hoten mot mänskligt mångfald är just den avancerade strålningstekniken som täcker hela världen och därefter så är den så kallade "inomhus eran". Bara i Sverige är cirka 30% allergiska mot pollen aka frömjöl som är helt ofarligt om vi hade tagit hand om våra kroppar och vårat immunsystem och försett den med mineraler och vitaminer. Vad som håller på att hända med vår världen är inget vi kan låta hända, vi behöver ta tillbaka seder och levnadsnormer som våra förfäder levde efter. Vi behöver fler herbalister, vi behöver fler healers, vi behöver fler medlare, fler fredare, fler älskare, fler skapare, vi behöver fler som letar efter svaren i det inre. 

"Om allting knasar så hittar du mig i skogen"

Tänkte som sista sak i detta inlägg skriva lite om google och vad google egentligen är, förutom att vi faktiskt kan hitta användbar information och kunskap så är det är det även ett stort "medvetande register", robot samhället och google går hand i hand, för deras mål att att varje människa skall vara uppkopplad till nätverket så dem i REAL tid kan spå våran framtid och genom skrämsel tekniker sakta ner den, som 9/11. Precis som en spådam kan spå din framtid genom en kristall kula så kan deras AI spå mänskligshetens framtid genom bland annat nätverk som google. En människa ställer frågan, den andra människan ger svaret och dem lutar sig tillbaka och kartlägger hur långt vi har nått, ser hur långt vi har utvecklats. Just nu är vi vi uppkopplade genom våra telefoner, men snart kommer chipp i handled och nacke vara lika vanligt som våra mobiltelefoner. Det är enbart en tidsfråga tills dem introducerar det här på en världstäckande nivå, det är bara en fråga tills samhället börjar dela sig på mitten, eller jag om formallerar det är bara en tidsfråga tills man ser att samhället redan delar sig på mitten. Teknologien finns och 5G är en viktig milstolpe för dessa demoner, aka interdimensiolla aliens.

Jag använder mig själv av Google, jag delar själv alldeles för personlig information på Youtube och Instagram men jag gör det medvetet för vi behöver människor som tar stafett pinnen och går i framkant. Jag fruktar inga demoner och jag fruktar inga människor, men jag fruktar att jag dör med vetskapen att jag kunde gjort mer.



Ps. Om du behöver gudomlig healing, vägledning eller helt enkelt en förebild att se upp till. Kontakta mig på [email protected]
 
All kärlek till er från mig och den högsta källan.

Patrik Eklöf aka awakenmind tackar för din tid! <3 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: