awakenmind.blogg.se

2018-10-20
11:08:40

Spirituella tankar, del 5!

Vi kom till världen för att skapa, utforska, älska, hata, lära, lära ut, och bana vägen för nästa generation. Viktigt vi som ett folk samarbetar, det går inte om vi låter politiska eller religösa åsikter bygga barrärer mellan oss. Det är okej om du är kristen, det är okej om du är muslim, det är okej om du inte tror på gud, det är okej om du dyrkar satan, i slutet av dagen är vi alla människor. Jag kom inte till världen för att döma andra, peka finger och rida på höga hästar, jag kom till världen för jag har ett budskap att förmedla - gränslös kärlek är svaret människorna på planeten KI söker.
Min personliga kod lyder såhär - Även fast du hatar mig, vill mig illa, försöker lägga fälleben så har jag kärlek för dig i mitt hjärta. Dem som är riktigt elaka, lever i mörker är dem som behöver kärleken mest av alla. För deras beteende kan härstamma i att dem som barn aldrig fick känna kärlek, så låt kärleken segra. Om du blir hatad och svarar med hat så födder det enbart mer hat, om du svarar med kärlek så kommer kärleken att segra en vacker dag.
 
När du inser att du är en andlig varelse i en mänsklig kropp, är dagen du inser att du besitter krafter och gåvor ingen kan möta sig emot, den dagen kommer mörka krafter gå samman för att du speglar styrkan inget mörker har. Du fick det här livet för att du är stark nog att leva det, inget kan stoppa dig om du bemästrar dina tankar.
Dem vill ha det du har, dem vill äta av din livs energi, dem vill dra ner dig till samma låga vibrationer som dem själva vibrerar på, låt dem inte vinna, hur du än gör, om du väljer att följa med i hatet dem bär har du förlorat, men om du fortsätter sprida kärlek, fortsätter känna glädje, fortsätter hjälpa andra, så har dem redan förlorat och slaget har sedan länge varit vunnit. Tuffa tider belönas med verkliga belöningar, det är en sak som är säker. Lita på mig när jag säger såhär, Universum har din rygg om du litar på henne. 

Du behöver inte vara en fysiker, matematiker, eller andlig expert för att förstå att allt är sammankopplat, vad du tror är enskilda händelser är egentligen sammakopplade händelser, som Universum hjälper oss att ta del av. Allt är gjort av vibrationer, frekvenser och energier, alla energier är sammankopplade på ett magiskt sätt.
Jag vet verkligen inte alla svar, tro mig livet är ett långt lärande, det är just därför vi är här!
Om jag visste allt, vad gör jag då här? Om du vet allt, fråga dig själv vad gör dudå här?

Slut pläderingen för detta är inlägget, tankevärda saker.

Sluta kolla dig i spegeln och säg fula saker till dig själv, om du har finnar so what? Stackars finnar! Alla är unika och ditt utseende gör dig till den du är, så från och med idag kollar du och tittar dig själv i spegeln och säger "Jag är så vacker", om du tar åt dig den här övningen och gör det varje morgon kommer du märka förändring i ditt tankesätt angående dig själv. 

Sluta döm dig själv, om du dömar dig själv så reflekteras dina tankar till människorna du möter. Om du inte dömer dig själv så dömer ingen annan heller döma dig. 

Om du vill finna kärleken börja med att älska dig själv, det är först när du har börjat älska dig själv som någon annan kan älska dig för den underbara, unika och vackra personen du faktiskt är.
Bli kär i dig själv och kärleken kommer följa er.

Om du tänker väldigt oklart, så kan det bero på maten som du äter, för kött, fisk, mejeri produkter, socker, sötningsmedel påverkar vår hjärna på ett negativt sätt. Ju mer levande du äter, ju mer levande kommer du känna dig. Testa äta en sallad gjord på bladgrönsaker, gurka, tomat, rödlök, salladslök, alfa groddar, lite pasta och en dressing på olivolja, rosmarin, dragon, svartpeppar och salt. DET HÄR ÄR MAT SOM AKTIVERAR HJÄRNAN! Mycket grönsaker, lite pasta, 70/30!

Awakenmind tackar för din tid!

 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: