awakenmind.blogg.se

2018-09-11
10:02:00

Spirituella tankar, del 2!

 

Har du frågat dig själv, vem är jag? Varför lever jag? Vad är meningen med livet? Vad är mitt syfte här på jorden? Ska vi endast äta, jobba, skita och sova? Eller finns det något som gömmer sig bakom lager av trauma och tidigare liv? Känner du ett tomrum någonstans i kroppen? Du kan förmodligen inte placera tomrummet till en specifik kroppsdel. Det är din själ som är trasig, men läkande krafter sveper in själen i samma sekund du läser det här.

Många bär på det här tomrummet, och vi söker läkning i form av droger, pengar, destruktiva mönster, adrenalin rus och materiella ting. I ärlighetens namn kommer det bara göra tomrummet i själen större. Vi alla bär på kraften att läka oss själva, med hjälp av dem 4 elementen. 

Jord, Vatten, Luft och Eld. Låt fantasin visa dig vägen, för det jag pratar om kan ingen vetenskap bevisa.

 

Först och främst måste du tro, tro på att livet kan förändras, tro på att min hjälp kan hjälpa, tro på vad du vill så länge det utstrålar positivitet, som hjälper dig nå framgång. Negativa tankar öppnar negativa dörrar. Positiva tankar öppnar positiva dörrar. Väldigt enkel matematik. Tex ”Idag kommer bli en grym dag” eller ”Denna veckan kommer bjuda på magiska stunder”. Det är tankar som kommer hjälpa dig framåt, det är tankar som kommer hjälpa dig uppnå dina drömmar. I en värld av möjligheter, finns även möjligheter för dig, oavsett vem du har varit och vart du har trampat.

 

För att förändring ska kunna ske, behövs det finnas tid och plats för förändring.

Är hela livet en stressad romans, finner du aldrig äkta kärlek. Alla har dåliga vanor, alla kan byta ut eller  förändra sina vanor, och då öppnas en plats för förändring.

När en dörr stängs öppnas en ny, lita på det. Se det såhär om du har ett vatten glas som du fyller upp till toppen, hur ska du då få plats med nytt vatten? Antingen får du dricka upp eller hälla ut - det här är vad flödeslagen innebär. Tro på mig, tro på dig själv, tankekraft är makt. I slutet av dagen är det upp till dig om förändring ska ske, ingen kommer göra arbetet åt dig. Men det finns hjälp att hämta, om du ber om det.

 

Oavsett om det är fysiskt, psykiskt eller spirituellt läkning du behöver så hör hela kroppen ihop som en helhet, det är viktigt att arbeta med alla delar av sin hälsa.

Du blir vad du äter, du lär dig gå innan du lär dig springa, börja någonstans. Ta vara på vad naturen har att erbjuda, du behöver inte ha massor med pengar för att leva ett underbart liv, bruka de 4 elementen.

 

Jag ska vara helt ärlig med er, jag är inte personen som i första hand skulle tro på det jag skriver, om jag läste det ur någons annans perspektiv. Jag hade ingen aning att kristallerna är en direkt länk till de universala energierna, jag hade ingen aning att sifferkombinationer har försökt prata med mig hela mitt liv, nu vet jag och nu tar jag vara på chansen som jag har blivit given.

I en värld av frekvenser, så kan dem universala energierna rädda just ditt liv. Flyttade till en mindre ort och mitt i staden är det en stor jätte mast, kände indirekt att det här är inte bra för min hälsa så jag började gräva i vad som skyddar mot EMF-strålning och det ledde mig till att börja bygga Orgoniter. Kommer ämna ett helt avsnitt till just Orgoniter, men kan förklara snabbt att sammansättningen av kristaller, polyester och metall frigör något som kallas Shi/Prana, universums livsenergi. (Universala Energier).

Jag insåg vi det här tillfället att kristallerna bär kraften, det var här min resa började, kommer aldrig glömma första gången jag meditera med tibetansk kvartskristall och Shungit.

Jag kände kraften, min kropp, hjärna och själ började vibrera med kristallerna, hela min kropp blev en upphöjd vibration.

Jag sa högt ”JAG KÄNNER KRAFTEN” och tro mig jag känner kraften varje gång jag tar i mina kristaller. Det här är ett av dem enklaste sätten att ta del av dem Universala Energierna.

 

Änglarna är ett annat sätt, vill bara förtydliga att änglar finns på riktigt och alla har en eller flera skyddsänglar, finns tvetydiga bevis att det här är sanningen, jag har träffat flera av våra ärkeänglar, som har hjälp mig att läka från grova trauma som i mitt undermedvetna har skapat en ohälsosam livsform.

Jag kan inte riktigt beskriva hur mycket våra änglar och deras ängla nummer har hjälpt mig, DEM HAR RÄDDAT MITT LIV! Nästa gång en specifik sifferkombination lockar din uppmärksamhet, ta reda på vad den betyder. Många tror att det börjar med 1111, 2222, 4444, men alla exakt alla siffror har betydelse som kommer vara specifik skräddarsytt för dig. Det kan vara 0927, 5, 11, 1337, 2139 och så vidare, alla nummer har en betydelse och dessa nummer är en direkt länk till dem universala energierna.

 

Jag har fått väldigt många nya läsare till bloggen, jag vet att ni uppskattar mina spirituella tankar, så min fokus kommer ligga på just mina spirituella tankar, om det finns något särskilt ni vill veta mer om snälla låt mig veta i kommentaren nedan.

ALLT ÄR MÖJLIGT, FÖRÄNDRING BÖRJAR MED TANKEN. 

 

Awakenmind tackar för din tid! 🙏

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Kommentarer:
2018-09-11 @ 12:03:28
#1: Anonym

Tack ♥️

Svar: Var god! <3
awakenmind.blogg.se

2018-09-11 @ 17:21:35
#2: Anonym

Hej.
Jag vet vad du pratar om och det är kul att det börjar bli mer öppet eller hur man ska säga det :)
Läste om din meditation med de olika kristallerna är intresserad över på vilket vis du använder dom?
Håller på med lite olika typer av meditation själv.
Tack på förväg / aylalife

Svar: Hej! :-) Använder mina kristaller i healande syfte, har olika kristaller för olika ändamål och tillstånd. Mina favorit kristaller att meditera med när jag ber om vägledning är Selenit och Shungit, det hjälper mig att klarare förstå ande världen. Har mer personliga syften som jag kommer dela med mig om i ett senare skede, men de innefattar häxkonst. Tack själv! Kul du läser ska kolla in ditt arbete oxå! :-)
awakenmind.blogg.se

2018-09-13 @ 22:11:42

Oh vad intressant att läsa :)! Men hur vet man vilken kristall som man är? Hur vet man att just den eller dom kristallerna är sina? :D tycker sådant är jätteintressant! Vet inte om du kan svara på detta men mamma gjorde ”köns provet” med mitt halsband när jag väntade sonen. O då betedde den sig tydligt att jag vänta tjej. Men jag fick en son? Varför visa den fel :o? Vi visste inte könet då :)

Svar: Kul att du gillar det, värmer i hjärtat! :-) En väldigt bra fråga, det kan krävas mångts kristaller innan man hittar en som släpper ifrån sig samma vibrationer som en själv. Skulle säga såhär att alla kristaller passar till alla människor. Om du handlar kristaller i verkligheten ska du va uppmärksam på vilken kristall som fångar din uppmärksamhet, ta gärna upp den och var väldigt medveten om vilka känslor och muskler som reagerar i kroppen. Det finns en kristall för varje syfte, men varje kristall kan användas specifik för ditt syfte. Om du håller den i handen och förklarar vad du vill ha hjälp med kommer den lägga det i minne, ett minne som aldrig försvinner.Bra fråga, beprövade metoder skall användas i första hand, då budskapet kan bli felaktigt pga energier som omger än. Halsbandet kan bära mycket minnen och helt enkelt ge fel utslag. En pendel vore bättre att testa med nästa gång om du blir gravid, som du helst renar i månsken eller havssalt. Ha en underbar dag! :-)
awakenmind.blogg.se

2018-09-20 @ 12:09:40
#4: Anonym

Okej ska kolla upp dessa stenar/kristaller. har några än men ja Hur laddar du dina? Ja vad kul jag har också börjat komma in lite på hemkomst:) tack själv

Svar: Tycker jag verkligen du ska göra! =) Finns oändligt med kristaller, man får börja någonstans! Selenit laddar upp andra kristaller, även bergskvarts kan ladda upp kristaller som rosen kvarts. Annars brukar jag rena och ladda upp dem under full månen. Om du mediterar med så laddar du upp dem! Blev tvungen att utforska hur man blir fri häxkonst, har haft flera häxor som försökt göra mitt liv en aning jobbigt för mig! Gillar ej häxkonst och förespråkar inte det då häxkonst kom till världen genom ett kontrakt mellan världens första häxa och djävulen själv. Mvh =)
awakenmind.blogg.se

2020-12-29 @ 22:03:00
#5: MixGuasy

https://tiktokfans2021.contently.com/

Do you want be famous on tiktok? Click link above and enjoy fans and followers free! 2021 UPDATED!

tik tok hack 2021,tiktok likes 2021 free,tiktok fans 2021 free,tiktok free followers 2021,tiktok free usa hack 2021,tiktok free likes usa 2021,tiktok free followers 2021 usa,hearts free tiktok
KW:
Free Likes And Followers On Tiktok 2021
Free Tiktok Likes No Survey 2021
How To Get Free Tiktok Followers 2021
How To Get Tiktok Likes 2021

Source of article:

2. https://www.purchase.edu/live/events/21400-tik-tok-video-competition

2023-09-29 @ 23:14:26

Remarkable issues here. I am very satisfied to peer your article.
Thanks a lot and I am having a look forward to contact you.
Will you please drop me a mail?

awakenmind.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: