awakenmind.blogg.se

2019-01-04
00:44:11

Längesedan sedan sist!

Det var längesedan sist jag skrev ett inlägg, och det grundar sig i väldigt många olika anledningar men den största anledningen är personlig utveckling, inre utveckling och galenskaper. Från början starta jag den här bloggen för att dela med mig av det jag grävde fram som dem länge velat gömma för oss. Jag älskar sanningen, jag älskar skeva teorier som bevisat sig sanna som som chemtrails tex. Att dem sprider ut barium partiklar blandat med en hel del andra läskiga ämnen i statosfären är längre ingen konspirations teori. 
 
Jag kunde dagarna långa grävt efter sanningen men dem inlägg jag redan skrivit är några av dem ämne jag tycker är mest värda och veta. Om någon vill gräva vidare så skulle jag rekommendera att gräva i hemliga sällskap och vad dess riktiga mening med befinnande  är. Ju längre ner i kanin hålet du kommer, ju mörkare och obehagligare blir det. 
 
Om du vänder blicken inåt, uppåt, tittar mot himmeln, mot solen, mot stjärnorna, mot månen, tar dig tid att njuta av naturen, gå barfota i gräset, krama en Björk eller 3. Då blir plötsligt kanin hålet mycket ljusare. Med personlig utveckling kommer också mycket grävande i alternativ medicin och alternativ motion. Vill bara peka er i rätt riktning om någon av er läser det här inlägget och har någon slags symtom eller sjukdom. 1. Ät mer frukt och grönt! 2. Motionera och stretcha. 3. Investera lite tid och lär dig chi-gong. 4. Läs om chakra och meridian systemet (som vår livsenergi/chi/Prana/kundalini flödar igenom). 5. Djup andas och en övning jag kan rekommendera är kvantum andningsövning. 6. Gå ut i naturen, tacka henne för att hon husar dig och förser dig med allt du behöver. 7. LEV I NUET.
 
Det är några tips från coachen.
 
Jag har en hel del information liggandes men jag känner mig osäker på att min propaganda kommer att göra världen till en bättre plats, för i mina ögon så är den redan en bättre plats än igår och för varje dag som går vaknar människa efter människa upp. Mitt jobb frams till nu har varit att hjälpa till och väcka människor, förse dem med delar av sanningen så att intresset för att hitta din egen sanning skulle vakna. Nu har jag en annan uppgift och det är att förmedla hur vi ska ta oss vidare från den här punkten. Vi är vakna, men det är inte alltid så enkelt att se världen för vad den är. Ett högre medvetande kan bli en börda men den bördan blir bara en börda om du ser den så, se det istället som en gåva och att kunskaps portalen är fullt utvidgad för dig. Var tacksam för att du är medveten, om jorden, livet, maten vi äter, tvn vi tittar på, musiken vi lyssnar på, nyheterna som styr oss. Vi behöver vara medvetna för att rädda den här planeten. 
 
Det kommer komma ett större inlägg om ”Alien implantat” som just nu går på högvarv för att vi inte ska transformera oss till vårat högre, bättre och mer fanatiska jag. Det är ganska mörka saker men samtidigt kommer jag dela med mig av otåligt många övningar som hjälper just dig att må bättre. Det kommer verkligen bli en handbok för er som är nya i det andliga, eller nya i det medvetna. 
 
Kommer hålla den här bloggen i liv så länge jag har saker att förmedla och tro mig att de finns saker att förmedla men det kommer bli väldigt annorlunda content, och det kommer förmodligen hoppa fram och tillbaka.. har tankar på att starta en till blogg just för alla andliga saker, vet inte? Vad tycker ni? Vi får se helt enkelt.
 
Testa det här. Slut dina ögon, bli medveten om dina andetag, andas långt och djupt ner i magen, dra in igenom näsan och ut igenom munnen. Gör det här några gånger tills du är bekväm, andningen ska bli som en våg. Visualisera nu hur du andas i guld/vit ljus igenom näsan och blåser ut svart/smutsig luft igenom munnen. Alla känslor, tankar, smärtor, sjukdomar, allt du bär på som du vill bli av med kommer med ut från kroppen när du andas ut! BREATH OF LIFE.
 
Kärlek! Önskar er alla ett gott nytt år! Awakenmind tackar för din tid! 
Kommentar:
2019-01-05 @ 11:22:18

Så fint skrivit 💖

Svar: Tack <3
awakenmind.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: