awakenmind.blogg.se

2018-08-10
18:16:00

Vad är numerologi?

 
 
Som rubriken lyder, vad är numerologi? 
Det finns enkla sätt att förklara det, och det finns mer invecklade sätt att förklara numerologi.
Låt mig förklara vad numerologi är på mitt ängla sätt, så ni alla ska förstå kraften bakom sifferkombinationer och vad dessa kombinationer försöker berätta för oss.
 
Numerologi är en pseudovetenskap och hänger delvis ihop med astrologi och tarot, och har funnits med i tusentals år men ofta skett i hemlighetenstecken.
Dagen är kommen vi vänder strålkastaren mot budskapet som döljer sig bakom sifferkombinationerna.
 
Låt mig säga såhär, genom olika sifferkombinationer talar änglarna och universum med oss, specifika nummer har specifika budskap till oss som människor. 
Du ser inte dessa siffrorna av någon slump, det finns en anledning varför just du lägger märke till specifika sifferkombinationer.
Det kan vara ett klockslag, en registreringsskylt, eller en sifferkombination i ett skyltfönster.
Den vanligaste sifferkombinationen för människor som börjar vakna upp är 1, 11, 111, 1111, ju fler gånger du upplever 1, 11, 111, 1111, ju kraftfullare blir budskapet.
Meningen bakom siffror kan skilja sig beroende på tro du besitter, min tro är på Universum, änglarna och spirituell vägledning som inte är från denna värld.
 
 
Hela livet är uppbyggt på numerologi men så djupt tänker jag inte gå in på det, vad jag just förklara är allt man behöver veta för att ta åt sig av budskapet.
Finns väldigt många dedikerade lightworks runt om i världen som har lagt ner sig tid och själ på att förmedla vad olika sifferkombinationer betyder.
Googla till exempel 1111 Meaning, eller 1111 Angel number.
Alla siffror och sifferkombinationer har betydelser som kan vara en betydande faktor för att just du ska hitta ditt sanna jag, varför just du finns på jorden, vad dina gåvor är, vad ditt uppdrag på jorden är, vad livets mening är, och så himla mycket mer. (Verkligen allt mellan himmel och jord).
Det är såhär högre makter kan kontakta oss, men det finns även en uppsjö av andra tekniker dem använder sig.
Gäller att vara uppmärksam, gäller att vara öppen för det andliga.
 
🌀

1 – Om man ständigt ser siffran 1 visar det, att du inte skall ge upp, du måste kämpa i den situation som ges dig. Du är in i en fas i ditt liv där det på något sätt kan kännas att sakerna är så att säga huller om buller. Nummer 1 ger hopp om och visar på att sakernas tillstånd ändras till det bättre.

11 – Om man kontinuerligt ser siffran 11 visar det, att du kommer att få en förändring i ditt liv. Denna förändring kan vara en början på en ny relation, en ny arbetsplats, ett barns födelse eller en bättre framtid. I vilket fall som helst är alla ettor alltid positiva meddelanden. När man ser numret 11 betyder det, att du håller på att lämna en svår period bakom dig och att det öppnas nya möjligheter. Änglarna vill ge dig ett budskap om att bibehålla optimism och att du inte ska låta någon negativ sak rubba dig. Snart kommer mycket ljus och många positiva saker in i ditt liv.

111 – Nummerkombinationen 111 visar, att det har kommit ”någon” människa in i ditt liv, som hjälper dig att gå mot en bättre framtid. Lägg märke till en person som vill dig väl, kan se positiva saker hos nya människor eller hos själar som kommit tillbaka från långt bakåt i tiden. Nummer 111 ger dig ett tecken på att idag kan det finnas någon vid din sida som kommer att hjälpa dig, lära dig och skapa en bättre väg för framtiden.

1111 och 11:11 – Om man ser siffran 1111 är ett självklart tecken på att du har kommit till en vändpunkt i livet. Alla förändringar, alla tecken, som livet ger, måste man ta emot. Använd varje möjlighet som ges dig om en bättre framtid. Var klok och analysera noga alla tillfällen, var inte rädd för att ta risker. Det viktigaste lösenordet är att du inte får titta på nya möjligheter med rädsla, utan gå så att säga positivt mot det okända. När du ser numret 1111, tänk på dina önskemål – om dessa önskemål kommer från hjärtat och med kärlek, är det mycket sannolikt att de går i uppfyllelse. Men glöm inte, att änglarna kan se skillnaden mellan hjärtats önskemål och girighet.

🌀

Mitt första ängla nummer blev 1337, vilket i mina ögon alltid har stått för elit (inom data-världen).
Det tog månader innan jag tillslut kollade upp meningen bakom 1337, även fast jag upplevde den här sifferkombinationen dagligen, flera gånger om dagen lätt jag bli att forska vidare i det.
Det kom tillslut en tanke från mitt inre, 1337 försöker säga dig något och jag säger direkt till min mamma tror 1337 är mitt nummer,  och resan bar av rakt ner i en värld av ängla nummer, sen den dagen är jag fast och trogen till mina änglar och den högsta källan.
 
 ”Ängelnummer 1337 är ett budskap av "grattis" från dina änglar och de uppstigna mästarna, eftersom du har valt rätt handlingssätt och reser bra längs ditt livsöde.”
 
🌀
 
Numerologisk läsning kan du göra gratis via olika hemsidor, du kommer bli chockad med vilken precision du blir förklarad som person i detalj.

Detta kan du få svar på med numreologins hjälp:

 

  • Vem är jag?
  • Mina förutsättningar?
  • Vilka resurser har jag? 
  • Vad är jag bra på?
  • Mina svagheter
  • Mina utmaningar?
  • Vad ska jag jobba med?
  • Var ska jag bo?
  • Vad gör mig lycklig?
  • Vilken är min livsuppgift?
  • När det är rätt tidpunkt att göra saker och ting
  • Framtiden,

 

Internet finns till din tjäning så ta chansen och utveckla dig själv på ett djupare plan, genom numerologi och ängla nummer.
Alla har en eller flera skyddsänglar och dem finns alltid på din sida, redo att ge dig råd och hjälpa dig genom smärta.
Detta är själv något väldigt nytt för mig, men endå något väldigt bekant.
Du behöver inte tro på mig men kraften bakom ängla nummer är väldigt äkta och mäktiga krafter.
Om du vill påbörja en spirituell resa är numerologi rätt väg för dig att gå, genom ängla nummer kommer du finna stöd och vägledning.
Lita på det.
 
 
Alla som läser min blogg, är så evigt tacksam för att ni läser min blogg. Sist men inte minst ni är alla välsignade från den högsta källan. VAR GOD 🌀
 
 
 
Awakenmind tackar för din tid.🙏🌀
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: