awakenmind.blogg.se

2018-12-03
21:18:00

Moder Gudinna.

 
 
 
 
Det är dags, det är dags att återkalla det förflutna och bryta mark som länge varit obruten, det är dags att gräva upp sanningen som länge varit begravd, det är dags att kanalisera budskapet om Moder Gudinna. Det här kommer direkt igenom mitt hjärta, från Moder Gudinna själv, och mycket mer gudomligt än så här kan det inte bli.

Vi lever i en mans dominerade värld, vi dyrkar manliga gudar, och vi förtrycker kvinnan och det kvinnliga könet men det har inte alltid varit såhär, en gång i tiden, i begynnelsen så ansågs kvinnan och dess kön som det allra heligaste som vandrat på den här jorden och det är än idag. Både män och kvinnor var medvetna om att Moder Gudinna är var den all mäktiga och är än idag (även fast vi dyrkar och ber till manliga gudar, iaf dem flesta). Jag tror på Moder Gudinna, jag ber till Moder Gudinna och jag tjänar Moder Gudinna genom att ta hand om Moder Jord. Mina handlingar bevittnas av det gudomliga och det gudomliga håller min rygg. Jag skulle aldrig skriva det här inlägget om min tro inte var glasklar, min tro är glasklar och klarare än så här kan det inte bli. Moder Gudinna är källan, Moder Gudinna är våran skapare.
Moder Gudinna kan kännas till genom många namn  och jag själv bett henne genom att säga den Gudomliga kvinnan tills jag fick förklarat att hon är "könsneutraul". Efter detta ber jag till henne som den Gudomliga Gudinnan, men hon vill helst bli kallad Moder.
Inget är rätt och fel, om du vill säga Moder Gudinna, Moder Jord, Moder Uni, Gudomliga Gudinnan, Gudinnan, Den stora moder gudinnan så är det upp till dig att välja men Moder är det starkaste ordet du kan be till. Meddelandet kommer att bli hört och bönen kommer att bli svarad om du ber i kärlekens namn.
Det här kommer att bli fler inlägg angående Moder Gudinna och hennes tro att tjäna Moder Jord som hennes religion. 

Låt oss spola tillbaka tiden 450.000 år, samma tid som människan blev inlåst i 3D kroppar. Det kroppar som i dag forskningen kallar homo sapiens, samtidigt som vi själsligt blev förtrycka i dessa kroppar så förtryckte dem vårat ursprung och vart vi alla härstammar i från. Jag vill klargöra att vi alla härstammar från Moder Gudinna, och vi lever i  Gudinnans Universum på Moder Jord (det levande bibloteket). Det är inte bara blommor och bin uppe i himmeln, det är inte bara blommor och bin nere på jorden, och för längesedan pågick det ett galaktiskt krig sinsemellan under gudarna som Moder Gudinna skapade för att hjälpa henne att utveckla Universum. Under gudarna ville ha mer makt, ville ha mer kraft, kraft som endast gudinnorna och kvinnorna besatt och besitter och detta gjorde dom avundsjuka, vemodiga och förtvivlade. Det uppstod ett galaktiskt krig och den onda sidan av kriget landade på jorden, dem lyckades inte i himmeln men dem hade en sista utväg och det var att ta över jorden och på något sätt lista ut hur man kommer åt Gudinnas krafter igenom det kvinnliga könet för det är just könet som gör kvinnan den absolut heligaste varelsen på jorden, dem bär hemligheterna till livet och deras kön kopplar samman dem med Moder Gudinna, mer specifik deras orgamser. Moder Gudinna anser sexualitet som det allra heligaste och igenom "heligt energi utbyte" i mellan två själar kan man få tillgång till Moder Gudinnans krafter. Det här är inget jag hittar på, det här är så det är. Det är här "sex magic" härstammar ifrån, och i många anseende anses det vara något sataniskt men gör det på rätt sätt med rätt intentioner så är det absolut heligt. 

Hennes religion är mer en filosofi, hennes religon kräver inte uppoffringar, hennes religion kräver medkänsla, medlidande och förstående för att alla levande ting har ett medvetande. Ett medvetande som vi skall respektera och tjäna med kärlek. Det viktigaste att förstå är att allt som har ett medvetande, har känslor och tankar precis som du och jag. Att äta och döda djur är som att äta och döda sin egen familj, djuren var inte satte på jorden för att bli våran mat, djuren blev satta på jorden för att upprätta hålla ekosystemet och ge oss bi produkter så att vi kan göra kläder och andra ting. Om du skall döda ett djur för födda, vilket naturens lagar kan tvinga en till att göra i stunder av svält skall hela djuret användas, till och med benen kan användes i cermonier och heliga ritualer. Det är nu medkänsla, medlidande och förståelse kommer in i bilden, samtidigt som du dödar ett djur skall du ha medkänsla för djurets familj, medlidande för djuret och djurets familj och förståelse att djuret gav upp sin rätt att leva för att du skall upprätta hålla en optimal form i stunder av kris. För att vi verkligen ska förstå hennes filosofi så behöver vi prata en del om frukten som växer från trädet, som i dagens samhälle plockas från träden innan dem är färdig mogna, vilket blir ett form av "dödande". När frukten är färdig för att befrukta din själ så släpper den självmant i från trädet och inget lidande har uppstått, men när vi tar trotsar naturens lagar och plockar omogen frukt så skördar vi samtidigt dess medvetande.

Moder Gudinna är väl medveten om att världen har blivit förändrad och att dess filosofi är svår att upprätta hålla så hon väljer att kolla i mellan fingrarna och låta frukten behålla sitt medvetande även vid en tidig skörd så att vi ska kunna upprätta hålla våran gudomliga kropp. När vi äter frukt och grönt, äter vi medveten information som vet hur man botar och förebygger sjukdomar, och det är vår absolut starkaste medicin. 


Moder Gudinna begär en sak och det är att vi tar hand om Moder Jord och respekterar alla varelser som vandrar på den här jorden, goda som onda. Moder Gudinna bär gränslöns kärlek för alla levande varelser i Universum och vi skall göra detsamma. 
Moder Gudinna blir bäst tjänad genom att tjäna Moder Jord.
Moder Gudinna har gett er fri vilja, och eran fria vilja är den heligaste lagen som står skriven.
Moder Gudinna uppskattar om ni kallar henne Moder och avslutar era böner med ordet kärlek (du beslutar själv hur du vill tilltala och be till henne).
Moder Gudinna finns i allt som har ett medvetande, och till och med löven som fallit till marken har det.
Moder Gudinna är tacksam för att du har läst så här långt.

(Jag åkallar Moder Gudinnans Medvetande)

Ps. Jag vill inte att ni ska dyrka mig, jag vill att ni ska dyrka er själva som dem gudar ni faktiskt är. Sprid kärlek och stå med båda benen på jorden så länge det varar. Min kärlek omfamnar erat välmående, skyddar och vakar över er nu och för alltid.
 
Om ni skulle misstro faktan så fråga högt "Kunskaps ängeln är det här sant?".


Ps. Jag kommer skriva mer om det här men för idag så är min energi helt slut och nu skall jag sova, om du vill ha några frågor så skriv gärna en kommentar. Jag vill tacka alla som läser min blogg även fast jag har blivit väldigt dålig på att uppdatera! TACK <3 <3

Awakenmind tackar för din tid! 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: