awakenmind.blogg.se

2018-07-14
22:13:00

Sanningen om Soja.

 
 
I det här inlägget kommer jag fatta mig kort, det var tänkt att jag skulle ha en längre paus från bloggen men information som denna kan inte vänta på någon.
 
Sojan som ursprungligen växte och tillverkades i Japan är absolut en växt som har många hälsofördelar, stärker din benstruktur bland annat.
Men dagens Soja som vi förtär är 95% GMO, alla som läser min blogg måste vid detta laget förstå att GMO är väldigt farligt för dig och kommande generationer.
Då GMO dödar din goda baktierie kultur i magen, förändrar dina gener och steriliserar barn.
Vilket ryska forskare har konstaterat, blir djur sterila blir vi sterila.
 
 
Något som är ännu värre när det handlar om just Soja, är att det innehåller kvinnliga östrogen så som Daidzein och Geinstein.
Vilket i sin tur är de kraftfullaste fytosöstrogenen som finns, på direkt svenska gör dagens soja produkter män till bögar.
Om inte bögar så blir vi mer feminina, plasten löser resten av ekvationen.
Kvinnor får lättare att utveckla bröstcancer och andra sjukdomar som är kopplade till det kvinnliga hormonet. Det finns förmodligen ett överskott av östrogen i kroppen oss väldigt många människor, som inte är sunt för män eller kvinnor.
Om du som gravid dricker två glas Soja mjölk under din graviditet är det stor chans att fostret födds sterilt.
 
Det här är ren fakta, allt jag skriver är sådant du själv kan ta reda på. Veganism rörelsen och de människor som förespråkar Soja produkter är djävulen själva.
Jag är tacksam för att informationen blev given till mig så jag kan ge den vidare till er.
SLUTA ÄT SOJA PRODUKTER AV ALLA DESS SLAG.
Rekommenderat att du följer en Plant-baserad kost och skippar allt halvfabrikat.
 
Om du vill uppleva hälsofördelarna från den ursprungliga sojan kan det vara värt att beställa hem vitaminer vid namn K2 och Mk7 (Nato Soja).
Dessa är super vitaminer som få har hört talas om, informationen jag ger till er är fakta baserad.
 
Du kan googla fram vilka länder det är enklast och vara Vegan i, väst-världen har tagit top placeringarna.
Jag ser det som där Veganismen ökar, ökar homosexualiteten.
Vad händer om alla blir bögar, kvinnorna kan inte längre fortplanta sig  och deras depopulation agenda kommer göra utdelning.
Och nu tänker nog många, jag äter inga soja produkter så jag behöver inte oroa mig.
 
Då borde ni kolla upp vilka kemikalier plast produkter som vatten flaskor och matlådor släpper ifrån sig.
Studier på grodor och fiskar, visar att kemikalierna förändra djurens inriktning på sexulitet.
Djuren blev intresserade av motsatt kön.
Forskare säger dock att människor förmodligen inte påverkas på samma sätt, vilket är en lögn. Allt mainstream media delar med er är uppgjorda lögner.
 
 
Awakenmind tackar för din tid. 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: