awakenmind.blogg.se

2018-11-16
19:28:00

Mänskligheten har blivit hi-jackad, men det är en del av experimentet!

Sen begynnelsen, sen moder Jord blev skapad har det vandrat olika arter här på jorden, och människan är en av dem. Allt ingår i ett exepriment av det gudomliga, ett exepriment som blev hi-jackad av himmelska varelser som bytte sida. Prince EA, LORD enki, Lucifer är alla samma "energi". Det har funnits krig även i dem längre himlarna, för precis som här på jorden finns det alterntiva världar, andra dimensioner, andra verkligheter som samverkar på samma planet utan att beröra varandra, fast vi blir berörda mer och mer av dem längre dimensionerna som forskning kallar "svart matteria", det är egentligen vårat enda bevis att vi inte är ensamma ute i Universum. Samma sak är det i himmelriket, det finns olika nivår och det är långt i från alla själar som kommer upp till det Gudomliga riket, endast själar med ett rent hjärta kommer släppas in och belåtas rikedom i kvantitet vi på jorden endast kan drömma om. 

Jag har ställt frågor, varför stoppar inte det gudomliga krafterna som orsakar lidande här på jorden? Varför avbryter inte det gudomliga experimentet? Jag har träffat en av Guds skapare, som gav mig svaret att det behöver finnas, utan ondska finns ingen godhet, utan jing finns inte yang. Så vad jag har kommit till att förstå så ingår "mänskligheten har blivit hi-jackad" i exeprimentet. Så att vi ska kunna utvecklas som själar till det yttersta, alla har ett uppdrag, det finns en mening med livet och allt som händer i världen händer av en anledning som vi förmodligen kopplar till mörker men utan mörker kan vi inte uppnå ljuset. 

Mänskligheten utvecklas och för varje dag så träffas jorden av kosmisk strålning, strålning som aktiverar vårat DNA och människor över hela världen vaknar upp med nya gåvor, gåvor som är gudomliga. Vi är på väg framåt, men naturen och djuren är påväg bakåt även fast vi kämpar på som galningar för att göra våran tidslinje bättre. En sak, när ett djur blir utrottat så dör rasen aldrig ut, den dör endast ut i våran dimension och återföds i en annan som värnar om natur och djur. 

Jag har fått förklarat att det finns få av mig i den här dimensionen, men i dem andra dimensionerna så finns det många väktare, väktare av det levande bibloteket. Varje dag jag går ut i skogen, så plockar jag upp plast från naturen, som vanliga "smutsiga" människor kastar på vår moder, hon som låter oss alla bo, leva och andas här. Hon begär en sak, och det är att vi tar hand om henne. Nästa gång du ser skräp som plast som ligger ute i skogen, snälla ta med det till en papperskorg och släng det där. Din gärning blir sedd och belönad på det mest gudomliga sätt du kan tänka dig.  Särskilt troll avskyr plast och kan inte vara i närheten av det, så snälla värna om naturen, värna om trollen, värna om älverna, värna om sagorna för sagorna är mer verkliga än verkligheten vi lever i . 

Jag vet inte riktigt vad jag skulle skriva om idag så jag skriver bara det som kommer upp och nu tänkte jag prata lite om drömmar, som enligt forskare vi borde kalla ett alterntivt liv, det är ett alterntivt liv och det som händer i drömmarnas land är mer verkligt än verkligheten vi lever i. Det kallas det "astrala" planet, och där finns inte tid som tiden finns här på jorden, vi kan drömma i dagar och sova i timmar, vi kan drömma tillsammans med vänner och partner om vi vill det. Spelar ingen roll om du lägger dig och sover kl 9 och den du ska drömma med somnar 3 på natten, ni kommer båda vara i drömmen för det "astrala" planet fungerar helt olikt från vad våran värld funkar. Så passa dig för vem du har sex med i drömmar, för det är mer verkligt än verkligheten vi lever i. 

En sista sak, många tänker att jag vill inte dö för jag kommer sakna min familj, men din familj finns redan i ande riket. Vi har alla ett högre jag som är våran ande och han eller hon finns redan ute i Universum. Så när du väl dör så kommer din familj redan att vara där. Saker och ting är inte alltid som dem verkar, men det jag skriver är med handen på hjärtat sanningen och ni som inte kommer förstå mig behöver höja era vibrationer och medvetande sen gå tillbaka och läsa det jag skriver om!

TACK FÖR MIG <3 

awakenmind tackar för din tid!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: