awakenmind.blogg.se

2018-09-20
09:44:00

Kost + Juica

 
 
Dagen vi föddes är förbestämt och dagen vi dör, frågan är dock när himmeln kommer och knackar på ens dörr.
Har så mycket jag vill uppnå, har så mycket jag vill dela med mina läsare, med människor runt omkring mig.
Tänkte skriva av mig lite här och förklara hur viktigt kosten är, att integrera frukt och grönsaker i ens kost kan göra under inte ens Gud kan gör. Min resa började med kosten, min resa började när jag började läsa och gräva om Dr.Sebi och hur en alkalisk kost kan bota och förgöra sjukdomar, ja ni hörde rätt! Förgöra sjukdomar.

Rekommenderar alla verkligen ALLA att börja äta mer grönt, det finns 50.000 + grönsaker och växter, inte en chans att du kommer tröttna. Men det handlar om att löda om hjärnan, vi är vana vid att äta kött, våra förfäder åt kött, okej det rädda deras liv. Idag kommer kött bara ta liv, och mejeri-produkter föder och matar sjukdomar.
Vi ska äta mat som blivit kysst av solen, inte döden. Gud la medicinen i vår mat, människan som skapat våra kemiska sammansättningar som skapar psykisk ohälsa, så som våra anti depressiva SSRI mediciner, anti psykotiska och lugnande bensodiazepiner tabletter. Jag åt mycket mediciner för 2 år sedan, jag började forska i hur jag kunde juica mig frisk och vet ni vad jag gjorde? Juica mig frisk, 4-6 veckor drack jag egen pressad juice.
Slutade rakt av med 5 olika mediciner under de här 4-6 veckorna, och har aldrig börjat med dem igen.
Du tillfrisknar först från din sjukdom och sen ska du tillfriskna från medicinen.

Det är lätt för mig att säga testa det här, men det funkar på riktigt, ni har mig som bevis. Blir ingen enkel uppgift, blir verkligen en kamp emot dina vanor och sug. Jag har alltid haft stora problem med min mage så första veckan juicade jag på stjälkselleri+äpple+päron och persilja. Upplevde inga problem och nu började jag exprimentera med alla möjliga grönsaker, frukter, örter och växter. Endast din fantasi kan sätta stopp för ditt skapande, för det finns oändligt med kombinationer att mixtra med.

Det var tufft, det ska vara tufft att förändra ens DNA. Inget man gör på en natt, det du kämpar för i år kan brinna ner på en natt, så var försiktig med vart du kastar dit kast. Jag vet vad jag pratar om, allt jag skriver på bloggen är sanningen, det är upp till dig vad du väljer att svälja. Jag sväljer sanningen med frukt och grönt!

När du lär dig meditera, fokuserar du på andningen, sen kommer tankarna, sen fokuserar du på andningen, sen kommer tankarna, sen fokuserar du på andningen till du uppnår ett djupare mediativ tillstånd. Samma gäller med maten, jag trillade dit, jag började äta bättre, jag trillade dit, jag började äta bättre, och nu äter jag alltid bra. Varje gång jag valde att ta upp kampen om min hälsa igen började min hjärna löda om sig själv. Med tanken, din tro och handlingar skapar du din verklighet, det kan va svårt att tro men det är sanningen. Hade inte suttit här och skrivit om det här annars.

Tänkte jag skulle avrunda här, vill bara nämna en sista sak. Om du känner att allt går emot dig, och samtidigt har en stor köttbit på din tallrik. Skräpa den och ät mat som höjer din frekvens, hur höjer man sin frekvens? Du äter mat som har ett högre vibration. SÅ SOM FRUKT OCH GRÖNT!

Awakenmind tackar för din tid! 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: