awakenmind.blogg.se

2018-09-30
22:38:00

Mina möten med änglar!

 

Hela livet är baserat på numerologi, varenda siffra bär ett dolt budskap, en kombination av olika siffror skapar en unik energi från dem universala energierna. Matematik är heligt, siffror är mycket mer än bara siffror. Genom numerologi så talar Universum med oss, genom siffror så talar våra skyddsänglar med oss. Ganska mäktig känsla när man får uppleva kraften ett nummer kan ge, hur man var på botten och trampa med sina känslor, men så snabbt jag såg nummer 25 fylldes hela min kropp upp med dem universala energierna. Jag blir enkelt påverkad av andras energier, ju negativare, ju negativare blir jag. Ju gladare, ju gladare blir jag, men med hjälp av ängla numerologi hjälper dem universala energierna att upprätthålla balans.

Dem hjälper även mig framåt, dem hjälper mig att besvara frågor ingen annan kan besvara, dem gav mig mening, dem gav mig liv. 

 

Änglar och demoner, alla har vi upplevt mörker, utan att veta det har du under hela tiden haft änglar vakandes över dig. Jag vet att änglarna finns till våran undsättning, jag vet att änglarna hjälper oss att manifestera våra böner, jag vet att vi blir stöttade av osynliga krafter. Det blir svårt för mig att bevisa att det jag säger är sanningen, men det är min sanning och den sanningen är sann. Mitt hals chakra har aldrig varit mer öppet, allt jag talar blir till guld och så även när de gäller våra och mina änglar. Jag jobbar direkt med våra ärkeänglar, och Raphael var den ärke ängel som gav mig mina helande krafter. Från börjar var min energi ljus vit, idag är den ljus grön. Ärkeängel Chamuel hjälpte mig att förvandla mitt hjärta chakra från en grön lotus blomma till en lila lotus blomma. Idag när jag meditera jobbade Raphael med mig igen, han rengjorde mina energipunkter och gav mig en kram.

 

Det blir inte enkelt och förstå men han gav mig en kram som jag fysisk kunde känna. Innan kramen sa han du förtjänar en kram efter allt hårt arbete du har gjort. Det är några av min personliga möten med våra ärkeänglar. Jag har självklart haft fler personliga möten med mina kvinnliga skyddsänglar (kvinnliga änglar är ovanliga). Första gången jag bevittna min skyddsängel Fiona blev jag på riktigt rädd, det var skrämmande, vände mig om och fortsatte gå. Hon var minst 4 meter stor, grå/vit klänning, brunett och väldigt vacker. Fötterna och ansikten var svårt att se men resterande av änglagestalten gick att se tydligt. Den här upplevelsen skedde på ett av mina kraft ställen ute i skogen. Efter det har jag mediterat och pratat många gånger med Fiona. Min andra kvinnliga rådsängel heter Cionel men henne har jag undermedvetet arbetat mer med. 

 

Jag hör när änglarna talar om mig, jag vet när dem tänker på mig, jag känner när dem är nära mig, jag lyssnar till deras råd och vägledning varje dag. Jag har rest i en djup meditation till ängla riket, genom en teknik som heter nano-travel. Det finns otroligt många änglar som vill hjälpa mänskligheten utvecklas till det bättre. 

Jag kan första om det låter flummigt, det är flummigt, änglar är magiska och magi är flummiga saker. 

 

Religioner baseras på någon annans upplevelser. 

Spiritualitet baseras på ens egna upplevelser. 

 

Ps. Tack änglarna för att ni finns och hjälper oss! <3

Awakenmind tackar för din tid!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: