awakenmind.blogg.se

2018-09-14
19:07:00

Spirituella tankar del 3!

 
Det finns så otroligt mycket att lära, som man egentligen redan kan. I den här fysiska världen glömmer vi lätt av den spirituella aspekten av livet, som inom oss alla finns. Vi går hela livet och undrar vad meningen med livet är, vi undrar varför saker och ting händer?  Saker och ting händer av en anledning, inget sker av slumpen. När livet kastar oss nerför är det för att vi ska lära oss att vi blir starkare varje gång vi går uppför. När livet ger oss obehagliga upplevelser finns det något och lära som du i dina tidigare liv inte lärde. Vi har alla en strävan efter att utvecklas som människa, men de flesta strävar efter att nå framgång i den materiella världen, jag har själv varit där, gjort 50k i veckan, vad gav det mig? Ett större hål i själen och en ryggsäck full av gravstenar. 

Nu lägger jag fokusen på att upphöja min vibration så jag släpper ifrån mig en högre frekvens, en frekvens som kan förändra världen. Resterande av världen kommer följa efter och jag blir ett levande exempel på att oavsett förutsättningar och hinder kan man lyckas. Ska vara helt ärlig med er, jag valde inte det här livet, livet valde mig och saker jag lär mig på vägen får mig nästan att börja trippa som om jag har ätit syra. Kan ge ett exempel för att ni ska förstå, innan du föddes valde själen ditt namn som är specifikt utformat för ditt uppdrag här på jorden och innan födsel så överförde själen det telepatiskt till dina föräldrar. Tripp? JA! 

När jag skriver så här låter jag flödet av energi att flöda, låter orden tala för sig själv och jag menar det här - DU KAN BLI PRECIS VAD DU VILL, du är unik och älskad av många. Jag älskar den spirituella aspekten av livet men jag älskar även att vara medveten om hur världen PÅ RIKTIGT fungerar. Jag har haft flertal uppvaknade, och fler uppvaknande kommer att komma och så även för dig. Följ min resa, sprid min blogg vidare och låt oss rädda världen en människa i taget! Vi är här för att lära, lära ut, utvecklas och uppleva den fysiska världen ”jorden” eller ”KI” som den från början hete. Många Awaken people har missförstått vad världen går ut på och upplever att världen är ett fysisk fängelse och kallar världen ”Prison Matrix”,  till en viss procent enhet kan jag hålla med, men jag förstår också tanken med reinkarnation. 

Vi människor är ibland för dumma för vårt eget bästa, vi stannar nästan aldrig upp och frågar oss själva vad vill Universum lär oss idag? Vad finns det att lära? Om du inte lär av dina misstag finns chansen att du får uppleva livet på nytt efter döden. Om du efter all tvivel lär av dina misstag och uppnår ett högre medvetande kommer du lämna jorden bakom dig och möjligheterna blir obegränsade och livet du kanske gick miste om här på jorden kommer bli given till dig efteråt. 

Jag vet att vi kan lämna den här världen efter våran själ har lärt sig det vi kom hit för att lära, det är ett faktum. Alla mina bortgångna släktingar har lämnat jordelivet bakom sig, har talat med flertal av dem vid olika tillfällen. Om du är osäker på efter livet kan du med en tanke lugna dig själv, dina nära och kära kommer vänta på dig och visa dig vägen framåt när din tid är inne. 

 Livet är inte som du tror, pengarna vi lever efter är i princip värdelösa och har inget riktigt värde, resten är ettor och nollor i ett data system. Precis som vi är ettor och nollor ute i verkliga livet, människor frågar dig vad du jobbar med så dem kan avgöra vilket fack av respekt du ska hamna i. Vi lever i en dömande tid med ett folk som saknar riktiga drömmar. Jag drömmer om att förändra världen, att ge tillbaka till världen, göra den hel igen. Fråga dig själv vad dina drömmar är? Har du drömmar som omfamnar den materiella världen? Isåfall kommer du aldrig bli helt lycklig, pengar och materiella ting kan endast förse oss med en del av lyckan och kärleken som går att hämta från dem Universala energierna. Jag har varit vilsen, jag är fortfarande vilsen men nu har jag hittat en kompass och med den kan jag navigera kartan. Tillsammans kan vi finna vägen till en harmonisk vardag, tillsammans kan vi rädda världen, för världen går att rädda. Som ni säkert märkt gillar jag alternativ fakta, många skulle kalla det konspirations teorier och jag skulle kalla det sanningen, och sanningen kommer träffa som en pil i hjärtat och det kommer förmodligen att svida. Jag har levt ett liv på gatan fylld med lögner, lögner som blockera mitt hals chakra, lögnerna skapade en blockering som orsakade ännu fler lögner, och gamla känslor och tankar hamra sig fast. Med detta vill jag ha sagt om jag skulle suttit här och skrivit lögner dagarna långa skulle jag haft cancer i halsen vid det här laget. Jag vill bara förtydliga att allt jag skriver om, nästan allt kommer att komma upp till ytan och en vacker dag kommer du läsa om det i tidningen. 

 Åter tillbaka till den mer flummiga aspekten av livet, det är inte kroppen som har en själslig upplevelse, det är själen som har en kroppslig upplevelse. Vi är så mycket mer än ettor och nollor, vi är kraftfulla varelser med krafter bortom den här världen. Har du någon gång upplevt att du vet vad en person ska säga innan han/hon/hen säger det? Har du någon gång varit med om att du vet att något kommer hända innan det har hänt? Det kan handla om sekunder, minuter, timmar eller dagar och till och med månader. Har du någon gång upplevt hur du kan läsa av människor, hur du känner deras energier och vet deras goda eller onda avsikter? Har du någon gång upplevt att du omedelbart känner när någon ljuger? Vem vet du kanske upplever visioner och hör andarna tala till dig? Det finns många tecken på att du bär mediala förmågor, du behöver endast lyssna till ditt inre. Det här är några av dem många tecken som finns, men innerst inne vet du själv och om du inte vet kan kristaller hjälpa dig upptäcka och förtydliga dina gåvor. Mitt tips blir i det här fallet RUTIL KVARTS och Moldavit. 

Dessa kristaller förtydligar och förstärker dina inre krafter. Dagar som dessa skriver jag från både hjärna och hjärta, om du har hittat min blogg under en specifik tid i livet är det meningen att  du ska läsa det här, jag talar till ditt högre jag och indirekt till din själ. Låt mig väcka ljuset inom dig, låt mig förtydliga att du är en kraftfull människa som har ett viktigt uppdrag här på jorden, vad det uppdraget är kommer skilja sig från person till person. Det är svårt att säga rakt av men det innefattar i alltid att hjälpa mänskligheten framåt, hjälpa nära och kära, främlingar och icke benära. Om du går igenom ett tuff period just nu, du kanske håller på och vakna upp ur en illusion av lögner och känner dig paranoid och galen. Allt kommer ordna sig, hela världen är inte emot dig, sluta döm dig själv och människorna runt om kommer ta efter. Kan fortsätta skriva i evigheter, har så mycket att dela med mig om, men har så mycket att lära precis som dig som läser det här.

 

Vill prata kort om hur vi på olika sätt kan läka oss själva, nummer 1. maten vi stoppar i vår kropp, du blir vad du äter, celler förnyas på en molekyl nivå dagligen och huden ömsar/uppgraderar sitt skin var 35e dag så du blir vad du äter bokstavligt talat. Frukt och grönsaker har solens vibrationer och krafter skänkta från ovan, med en väl balanserad kost kommer tankarna bli klarare och klarare och gamla skador kommer läka. Det slutar inte där och jag menar det här om alla i världen hade lärt sig och meditera hade krigsindustrin gått i konkurs och krigen hade varit ett minne blått. Grunden till meditera är full fokus på andningen, visualisera hur du andas in ljus genom näsan och hur du andas ut svart ljus från munnen, låt andetagen bli djupare och långsammare än vanligt. Tanken kommer skena, tillbaka till andningen, tanken kommer skena, tillbaka till andningen. Mina favorit kristaller att meditera med är Selenit och Malakit. Selenit är någon av dem mest beskyddade kristaller du kan finna, emot häxkonst, strålning och negativ energi. Varför? Det är ängla kristaller och ger ängla krafter.Malakit är en healande kristall som balanserar kron, hjärt och rot chakra och har andra egenskaper eller dem egenskaper du väljer att programmera dem med.

Jag kan rekommendera att börja dagen med en smoothie på vilda blåbär, banan, spenat och kiwi och avsluta kvällen med te på hallon blad med en skvätt färsk citron och en hel eller halv mango! 

Hallon blad innehåller Oxytocin som ger en harmonisk känsla och har healande och avgiftande effekter både på kvinnor och män! Mango är världens starkaste sömn medicin och funkar utmärkt till ett högre medvetande under meditation, dina vägledande makter blir tydligare och dina drömmarna blir mer andliga. Plant-baserad kost är och rekommendera, kött innehåller en hemsk process som innefattar dödande som utstrålar en lägre vibration. Vi siktar på att förändra världens frekvenser och behöver enbart mat som utstrålar en högre vibration.

Sist men inte minst, en bön, även fast jag själv gör det sällan kan ge magiska resultat och läkning på en djupare nivå än vi kan föreställa oss. Om du inte tror på Gud, be till Universum, om du inte tror på Universum be till ditt högre jag, om du inte tror på ditt högre jag be till dina nära och kära som vakar över dig. Vad än tror på, det viktigaste är att du tror på något! 

 

Awakenmind tackar för din tid! 🙏🌀

 

Ps. Tveka inte ställ frågor i kommentarsfältet och njut av helgen!  

Kommentar:
2018-09-22 @ 18:43:58
#1: Anonym

Haj

Svar: 🌀
awakenmind.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: